.when you love someone.

Standard

Ini adalah salah satu yang maniiiiis sekali, dengan nada dreamydreamy melayanglayang yang gw banget. Pas dilihat liriknya juga sungguuuuuh dalem dan semoga bisa jadi inspirasi buat semua yang lagi membutuhkan encouragement dalam hal ini.

Terkadang, suatu mimpi dan kebahagiaan itu hanya bisa terjadi, kalau kita juga melakukan sesuatu untuk mewujudkannya.

Please welcome Endah n Rhesa‘s When You Love Someone…..

Click here to hear the very beautiful song…. Liat ke bawah kalo mau lihat liriknya..🙂

I love you but it’s not so easy to make you here with me
I wanna touch and hold you forever

But you’re still in my dream
And I can’t stand to wait ‘till nite is coming to my life

But I still have a time to break a silence

When you love someone
just be brave to say that you want him to be with you

when you hold your love
don’t ever let it go
or you will loose your chance
to make your dreams come true…

I used to hide and watch you from a distance and i knew you realized
I was looking for a time to get closer at least to say… “hello”
And I can’t stand to wait your love is coming to my life

When you love someone
just be brave to say that you want him to be with you

when you hold your love
don’t ever let it go
or you will loose your chance
to make your dreams come true…

And I never thought that I’m so strong
I stuck on you and wait so long
but when love comes it can’t be wrong

Don’t ever give up just try and try to get what you want
Cause love will find the way….

When you love someone
just be brave to say that you want him to be with you

when you hold your love
don’t ever let it go
or you will loose your chance
to make your dreams come true…

=============================================

*lyrics from imeem.com

9 responses »

  1. mba astriii!! masa yah sehari setelah aku baca postingan iniiii terus endahnresa nya manggung di kampusku!!! dan super kerennnnnnnnnnnnnnnnn livenya! interakftif bangettt dan mereka berdua romantis di panggung! ternyata yg cewe alumni kampusku jg ya? *kalo ga salahhh , terus pas mereka bawain lagu ini aku lsg ngeh kalo itu judul postingan yg ini!!! dan lagunya baguuus bgt!! aku lsg beli cd nya , 25rb saja hihihiihihih thanks aniwaaay!🙂

  2. @ andy: iyaaa saya sudah masuk myspacenyaa.. Huehehe.

    @ putri: aaaaaarrrggghh…. Kamu sungguh beruntung!! Iya ah put aku juga mau beli CDnya ah.. Hihihi..

  3. bok asli ya, gue pikir gue doang yang suka endah & rhessa…😀 udah dapet cdnya? abis di mana-mana booookkk gilaaa!!!

    **baru ngeh udah lama ga maen ke mari**

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s